farKreutzer sONata: 04 CREW of The CAR-BOOT Club

Monday 5 December 2011

04 CREW of The CAR-BOOT Club

Arghh~~knpe pengkalan hulu doe. That was my first statement bile dapat kt situ. 





Then bile da duduk situ and jumpe kawan2 yang sakai abis memang hidup ni penuh ceria la wa cakap lu. Dalam kelas pun sume cam hepi family even though kelas kitorang nampak cam pasif. Hey, don't judge a book by its cover. President kitorang mad name diberi. Bes jugak la kacau dia ni. Kadang kalau tengah jahat juz panggil dia dahi je. Style kan. Dalam 04 crew ni spesies haiwan paling banyak. Penyu, itik, ikan. Hmm da macam zoo pulak. Orang asli pun ade. Suku senai. Tapi tak pernah nak mengaku keturunan duduk kat Endau-Rompin. Suruh tukar shampoo xnak. Ni tak rse nak buat maggie je bile tengok rambut dye. Maggie kari sentiasa terawang-awang bile melihat rambut afronya. Next, hafiz yang sentiasa bajet comel and stylo. Paling xmalu mencalonkan diri sendiri untuk anugerah paling stylo untuk Dinner F5. Setakat tulang 4 kerat dikatenye stylo. Kalu nak tahu dye la jumpaan tulang oracle dalam buku sej F4. Dye ni kadang2 buang tabiat buat suare comel. Kalah Alvin n da chipmunk. 







Spe pulak aku nak lepaskan rindu ni.. OOh, next is cayob, wk2 F4 xla rapat sangat dengan dye ni . Sejak dye jadi group sebelah meja kitorang tu pasal le rapat. Dengan suke buat muke buruknye spesies amir gak la memang terguling-guling aku gelak melihat wajahnya  yang gemar membuat pelbagai reaksi yang memang abis buruk. Lagi2 kalu dengar dye cakap KL. Memang gelak abis la. Terkabot2 aku jadinye. Hehe. BTW, kelas kitorang de persatuan KABOT yang telah diiktiraf pakar kesihatan seluruh dunia. Dijamin selamat yerr. Caon atau bulan purnama sebagai presiden n aku lak adalah ex-president. Hafiz a.k.a tulang sebagai ahli aktif. Maafla 04 crew, virus kabot ni senang tersebar kalu xde perlindungan cuz dye bole melepasi plumbum. High penetrating power. Hehe. Adib un hampir2 termasuk persatuan kitorang. Owh, lpe lak pasal pagar, dye ni dulu baek n kedekut bak kate najah larh. Then group Najah telah mentransformkan dye menjadi sudah tidak kedekut tetapi telah menjadi sedikit jahat. Dye da pandai mengejek nama orang. BTW, adib sadri, I want ur little brother, ADAM SADRI. Aku da cop dye untuk jadi babysitter. Aku kan pengasuh dye. Last but not least, Itik yang comel especially bibirnya yang seksi lagi tebal. Dye ni memang sakai abis lar. Da la kuat kentut then tuduh wan pulak yang kentut. WAN+UCOp=KUAT KENTUT!!!Da la bau busuk. OOps, I forgot about wan aminudin wan yunus. He's really somethin. 10 perangai pelik. Kalah Hagemaru. Bile orang tanye soalan terus cakap xtahu. Padahal soalan un belum tunjuk lagi. Hey, ade satu insiden wan n cikgu fazliah sewaktu kelas chemistry,. Waktu tu cikgu tenga sembang dengan hanis n da gang. Tetibe cikgu yah bersuare :

Cikgu : Saya nampak sesuatu
hanis n da gang : Nampak ape cikgu
Cikgu : Saya nampak
hanis n da gang : # tercengang + undefined#
Cikgu : Saya nampak wan aminudin tengah korek hidung!!
Sumber : BERNAMA


Aku memang gelak abis la bile hanis cite kat aku pasal bende ni.
BOy vErsiOn of 04 crew da tamat. Coming soon, GiRL versiOn of 04 crew lak!!






                                        




Hey, welcome to my super duper blog

No comments:

Post a Comment